Friday, March 30, 2012

Suprise!

Contengan Cik Mussalmah pada 5:27 AM
Assalammualaikum dan selamat sejahtera.

Dah lama saya nak upload gambar ni, tapi disebabkan tiada mood dan kerajinan, maka terbengkalai jua akhirnya. Takpelah. Saja nak berkongsi kegembiraan dan kesyukuran dengan sahabat-sahabat sekalian.


Pada 8 Mac lepas, satu peristiwa yang tidak akan saya lupa sebagai seorang pendidik. Salah seorang anak didikan saya memberikan sebuah hadiah yang membuatkan saya terharu. Nak tahu apakah ia?




Suprise! My name bebear!


Comel kan?? Sungguh tak sangka.


Dear Qaisara,
a very big big thank you to you!
Teacher loves you!






1 bagi komen on "Suprise!"

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. on April 22, 2013 at 4:27 AM said...

comel patung tuh!

1st coming nih...selamat berkenalan.

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review