Friday, January 20, 2012

Atasi Jerawat!

Contengan Cik Mussalmah pada 9:06 PM
Saya rasa : 
Ada mempunyai masalah jerawat?
Sudah mencuba pelbagai ubat jerawat di pasaran?
telah mengamalkan macam-macam petua?
tetapi hasilnya masih TIDAK BERJAYA?

Saya juga dulu pernah menghadapi masalah yang sama.
Susah betul nak cari ubat jerawat yang betul-betul sesuai dengan kulit kita.
Berhabis begitu banyak RM untuk beli ubat yang bagus
tapi hasilnya
HAMPEH!



So, untuk entri kali ini,
saya ingin berkongsi RAHSIA
bagaimana saya telah mengatasi masalah JERAWAT
yang membelenggu diri saya semenjak di zaman sekolah hingga zaman universiti.

Rahsianya..
Saya cume menggunakan


1. Pencuci muka Eversoft Avocado
2. Dalacin T Topical Solution 1%
3. Krim Muka Popular




Pencuci muka Eversoft Avocado



Dalacin T Topical Solution 1%



Krim Muka Popular


Alhamdulillah, hasil saya menggunakan ketiga-tiga produk telah berjaya membuatkan kulit saya kurang bermasalah dan sudah jarang berjerawat
(kadang-kadang berjerawat disebabkan datang B***N)


Pencuci Muka Eversoft ini boleh di beli di pasaraya-pasaraya dan kedai-kedai runcit. Harganya berpatutan dan tak mahal pun. Nak tahu khasiat avocado ni?

Avocado
  • Paling banyak digunakan dalam industri pembuatan produk kosmetik.
  • Dikenali dengan nama saintifik ‘Persea americana’
  • Berasal dari keluarga ‘Lauraceae’.
  • Banyak terdapat di Selatan Amerika.
  • Isi buah ini kaya dengan protein.
  • Mengandungi vitamin A, B, C dan E.
  • Mengandungi 17-27 peratus minyak. Manakala, lemak tumbuhan ini diekstrak untuk kegunaan industri kosmetik.
  • Komposisi minyak, vitamin dan protein yang tinggi menyebabkan buah ini banyak digunakan pengeluar kosmetik.
  • Memberi lembapan kepada kulit selain digunakan juga untuk pembersihan kulit muka.
  • Vitamin E yang yang terkandung dalam avacado membantu memperbaiki sel kulit mati atau rosak.

Harga Dalacin T Topical Solution 1% tersebut adalah sekitar RM32 sahaja. Boleh dibeli di farmasi-farmasi dan kedai WATSON or Guardian.
Murah dan senang kan?

Krim Popular tersebut pula boleh dibeli dengan harga RM5 sahaja. Ada dijual di kedai-kedai dan pasar malam. PASAR MALAM? Jangan anggap krim yang dijual di pasar malam tidak berkesan.
Krim popular ini adalah krim buah-buahan yang baik untuk kulit. Baunya wangi dan selesa dipakai. Krim ini juga boleh menghilangkan parut jerawat.

Walau bagaimana pun, kesan mungkin akan berbeza mengikut individu.
Tak salah kan kalau kita berusaha?


Selamat Mencuba!


*Nanti saya upload gambar muka penuh jerawat saya ye. Gambar kat kampung. Lupe nak scan!*




Spread !





3 bagi komen on "Atasi Jerawat!"

Anonymous said...

kt mne ade jual lg dalacin botol kaca?

hidayah said...

kt mane awk dpt dalacin botol kc tu yew..please infom me..pleasd inbox me yeah gadis gebu?mnx tlong sgt..

hidayah said...

mintak tolong text i 0177366433

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review