Monday, June 7, 2010

huruf A

Contengan Cik Mussalmah pada 5:20 AM

aku baru menyedari
yang aku ni
mudah sangat suke kat orang yang bernama
bermula huruf
A

kenapakah?
mengapakah?
bagaimanakah?
bilakah?

adeh
nape eh?
semacam ade aura tau
orang yang nama bermula dengan huruf A ni

aduhh
apesal la aku ni suke sangat kat orang yang name
bermula dengan huruf tu
ikut statistik perjalanan hidup aku
jumlah orang yg bernama bermula dengan huruf A
yang muncul dalam hidup aku adelah
92.85%

wahh..
macam buat thesis la plak
jom kite lihat personaliti berdasarkan nama

A
Kamu tidak terlalu romantis, tapi kamu tertarik dalam bertindak || Artinya bisnis. Bagi kamu, apa yang kamu lihat adalah apa yang kamu dapat || Kamu tidak memiliki kesabaran untuk mengkritik dan tidak dapat diganggu dengan orang yang mencoba terlihat lemah, manis dan menggoda || Kamu adalah orang yang ada di baris terdepan || Kamu sering tidak mendapat petunjuk dan kamu tidak pernah memberikan petunjuk || Bentuk fisik pasangan sangat penting buat kamu. Kamu melihat proses pengejaran dan 'berburu' sebagai proses yang menarik || Kamu berhasrat, dan menjadi lebih berpetualang daripada kelihatannya, namun, kamu tidak mengiklankan diri sedemikian rupa || Kebutuhan fisik kamu adalah hal yang terpenting || Kamu cenderung menjadi egois dan tidak emosional || Kamu dan kebutuhan kamu adalah yang terpenting || Yang lain dan perasaan mereka nomor dua || Pilihan kamu tidak terlalu bagus dan sering membawa kamu ke dalam masalah||

**maaf ya. ada dalam bahasa indonesia sahaja**


2 bagi komen on "huruf A"

Cik Mussalmah on June 16, 2010 at 11:53 PM said...

testing!

Unknown on December 6, 2012 at 3:28 AM said...

assalaamu'alaikum, mau tanya, cem mane nak buat shout box di blog?

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review