Saturday, January 30, 2010

perigi cari timba! salah kah?

Contengan Cik Mussalmah pada 10:38 AM
date : 30 January 2010

ohoho.. tengok tajuk atas tuh, korang rase ok ke x?? ehehehe...
sebenarnye "i em in love!!! ♥♥♥♥♥".. ahahaha...

but that guy cam layan tak layan je.. aku sedeh pon ade.. aku suh kawan aku ni edjas untuk aku tapi cam x menjadi lak... tiap2 hari aku dok tnye kawan aku tu...

aku : "beb!! ape perkembangan?? ok?? "

kawan aku : "adoii.. beb... sabau beb.. ko neh gopoh la.. aku tgh edjas la neh.. "

aku : "lame lagi ke??"

kawan aku :"ko diam!! aku buat la keje aku.. yang penting, ko bersabau yeh~~"

sah!! aku dah angau da neh~~ adoiyaii...

aku ni gopoh ke??? yela, da nak dekat 7 bulan aku mensingle.. lame da x dating... [oppss... teringat kat ex-cellum aku lak.. ape kes neh]

bukannye ape, dulu aku x rase camni. dulu aku rase status "single" x jadi masalah pon sbb aku hidup dengan dunia aku sendiri. tapi sejak aku kenal "dia", tetibe je cam nak kenal lagi rapat. aduss... cemane?? die tak lah sehensem "adi putra" ataupon "fahrin ahmad", tapi bile tengok muke die, aku rase SEJUK bangat!! aduhh...

oleh kerana tidak tertahan menunggu kawan aku edjas, aku pon mulakan langkah pertama untuk tekel die melalui sistem mesej singkat (SMS) ... ahahaha... tp... camni plak jadinye..

aku mula mencapai black ice lalu menaip sms kepadanye..

salam. buat ape tu?? sibuk??

selang 2 minit, tet tet... bunyi sms masuk! dia balas!!

sape neh

huhu... emm... dengan pantas aku membalas...

emm.. cik bulan..
aku menunggu die membalas.. selang 5 minit... tet tet... bunyi sms!

sori.. arini sibuk. tengah "keje"

aku pon membals...

ohh.. sori mengganggu..

then... die tak membalas lagi... aduhh... sedehnye... die xnak kawan ngan aku kot...hmm... lalu aku mula berfikiran positif aka nak sedapkan hati...

die sibuk kot. xpon xde kredit. ataupon die tido.eh... mgkin atas moto, xleh bls sms..

ahahahaha... nak sedapkan hati punye pasal. sampailah lepas maghrib, die sms aku kembali..

sori, arini sibuk sgt. ni jap lagi nak meting belia. tgh tggu bebudak neh.

aku terus membalas...

ohh.. ok... saje je sms.nak tnye kabar. sori mengganggu....

die hanye membalas...

OK

aduhh... luluh hati aku. sah!! die x ske kat aku... kehkeh.. ape boley buat... aku maseh sms die...

da makan???

sepi..... tiada berbalas... selang 15 minit.. tet tet..

sori, ade mesyuarat

hmm... nampaknye die mmg sibuk orangnye... kalah YB-YB.. ehehehe... xpela...
pokoknye, PERIGI mmg SEDANG EDJAS TIMBA!!!

adoiii... esok, mungkinkah die boleh layan sms aku?? yang pasti, esok, sekali lagi perigi yang akan mencari timba!! chaiyokk!! mari menimba!!! =P



♥ in the air ♥

0 bagi komen on "perigi cari timba! salah kah?"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review