Tuesday, April 6, 2010

hati wanita

Contengan Cik Mussalmah pada 3:31 AM
Saya rasa : 
terjiwang plak post kali ni..
ahahaha.. bukannye ape.
Ingat tak pada entri aku terdahulu.. "perigi cari timba! salah kah?"
Mungkin ini kesudahannya..
*************************************************************************
Wanita berjiwa lembut..
Namun jangan lah sesekali mengambil kesempatan keatas dirinya..
Mungkin wanita mudah untuk jatuh hati
tetapi untuk mendapatkan cinta sejati adalah sangat sukar..
Sekiranya wanita telah menemui cinta sejatinya
sampai mati pun cintanya tetap satu..
meskipun tiada siapa yang pernah mengetahuinya..

*************************************************************************

aku dah rase penat plak mengejar cinta yang belum pasti aku dapat..
kate adikku, si dia tu mcm "MERPATI"..
Jinak bukan sebarangan.. Jinak-Jinak Merpati..
sebab itulah aku rasa aku dah tak mampu nak pikat merpati tuh..
biarla die dengan jinaknya.. mungkin suatu hari nanti..
merpati itu berjaya dipikat oleh orang lain..
manalah tahu kan??


** try berpikiran positif tetapi dalam hati rase macam menelan semangkuk semut api**



Sedeh!! sampai hati awk buat saya PERASAN!!!



0 bagi komen on "hati wanita"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review