Monday, October 25, 2010

bintang bercahaya sepoloh!!

Contengan Cik Mussalmah pada 3:27 AM
Today : 25.10.10

adehh.. lame tol beta tak hapdet blog comel beta neh..
[ceh.. gune kata nama dolu2 lak.. ahh!! biarlah.. ahaha..]
sebenarnye beta agak kemalasan nak hapdet blog neh sebab beta tak tahu nak conteng hape..

baidewei,
beta sekarang sudah pindah istana hinggap.
maksudnye beta telah mengambil keputusan untuk hinggap di istana bonda beta.
sebelum ni, beta hinggap di istana kekanda beta.
Kesimpulannya sekarang, beta berulang-alik dari melaka-masjid tanah setiap hari.
uhuhuhu..
kos untuk minyak unta beta WHY 695 pon akan naik lah!
*sigh*


tapi tak apalah!
sekurang-kurangnya beta buleh menjaga bonda beta.
kekanda sulung beta kan baru sahaja "married"..
Tahniah Kak Noor dan Abang Salim!

adeh.. penat lak berbeta-beta nih..
[memang takde tokoh nak jadi princess!!]..


aku malas dah nak taip.. bawah ni aku apload gambau ape yang aku nak cite sebenarnye..



silalah kaji dan stadi lukisan aku ni eh!

Ape yang tak best :
  • bilik kecik
  • bilik paling belakang. rasa takut bile tido malam-malam
  • bilik bocor bile hujan. T.T
  • Bau tak best [baru je beli parfium Glade untuk harumkan bilik baru aku tu]

Ape yang BEST :

  • dapat duk dengan mak
  • dapat makan masakan mak tiap-tiap hari
  • dapat spend masa dengan mak
  • dapat dengar suara mak tiap-tiap hari
  • dapat manje-manje dengan mak
  • dapat dengar leteran mak tiap-tiap hari [ bangun tido lambat.. ahaha]
  • dapat bawak mak jenjalan
  • dapat makan breakfast, lunch, tea break, dinner and supper dengan mak!
  • SEMUANYA demi MAK!!!


tak kisah lah bilik tu bocor ke, sempit ke, paling belakang ke...
ASALKAN dapat duduk serumah dengan MAK!

Sayang MAK sangat!!!

Jangan jeles ye..

(^_^)

Mak is everything for ME!!!


*macam tak kene je kan tajuk blog ni dengan contengan aku ni??"
lantak lah!
ahahaha..

0 bagi komen on "bintang bercahaya sepoloh!!"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review