Tuesday, October 5, 2010

Antara Barbie Doll dan Teddy Bear

Contengan Cik Mussalmah pada 7:29 PM
Saya rasa : 

pempuan ni ada DUA

satu - macam BARBIE DOLL

satu lagi macam TEDDY BEAR


semua org nak yg kurus cantik macam BARBIE DOLL

tapi

.................


secantik-cantik BARBIE DOLL pon

bile pelok TAK BEST...



kadang-kadang

yang

g.E.m.U.K c.0.M.e.L

macam TEDDY BEAR tu jugak

yang sedap dipelok..

[pada yang berbentuk badan macam teddy bear {saya pon termasuk dalam kategori ini}, jangan rasa rendah diri. kita pun ada kelebihan!!!

Yang penting
hati musti BAEK dan HAPPY

2 bagi komen on "Antara Barbie Doll dan Teddy Bear"

..:Camar:.. on October 26, 2010 at 1:55 AM said...

Salam...
xkesah la Barbie Doll atau Teddy Bear...
sume nya ada kelebihan masing2... hehe

cik salmah on October 26, 2010 at 7:04 PM said...

ehehehe...
tu lah..
ade yang rendah diri bile jadi teddy bear
ade jugak yang bangga diri jadi barbie doll..

sebenarnye kite kene tgk kite punye kelebihan dan kekurangan..
bukan tinguk fizikal je.. =)

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review