Friday, March 18, 2011

Saya ada TIGA orang ANAK!

Contengan Cik Mussalmah pada 1:01 AM
Location : Felda Chiku 1, Gua Musang, Kelantan
Date : January 2011


Alhamdulillah, pada tanggal bulan Januari 2011 yang lalu, saya telah dikurniakan dengan 3 orang cahayamata, dua puteri dan seorang putera di Felda Chiku 1, Gua Musang, Kelantan. Saya amat bersyukur, walaupon masih single, saya berpeluang untuk mengasuh anak-anak di bawah jagaan saya! Wut a big great experience!

I MY JOB!


Nama yang sulung, Mohamad Aqil Haziq bin Kadir. Berusia 2 tahun++. Tersangatlah hensem. Tapi, tolong ya! Tokleh ngorat! Bawah umur lagi. Keh Keh Keh..


Mohamad Aqil Haziq

Nama yang second pula Qurratul Ain Binti Mohd Adnan. Umur baru 1 tahun ++. Anak saya yang ini sangat aktif! Adoii.. penat nak menjaganya. Tapi, dia tersangatlah manja orangnya. Maaf ya! Yang ni pon tokleh nak ngurat. Masih dibawah jagaan ibu bapa. Keh Keh Keh..



Qurratul Ain


Dan...

Yang bongsu ini pula namanya Farah Aleesya Binti Mhd Kamarunzaman. Umur lebih kurang sebaya Ain, tapi lahir lewat sedikit.. Puteri sorang ni pada awalnya sangatlah manja! tak mahu berjalan langsung, asyik mahu berdukung saje! Adoi.. layankan je lah anak kesayangan sorang ni. Lame-kelamaan, Aleesya sudah boleh berjalan dan berdikari sendiri. Alhamdulillah.. berkat kesabaran berbulan-bulan..


Farah Aleesya


Alahai anak-anak ku!
Tecer sangat-sangat menyayangi kalian!
Tecer doakan apabila kalian sudah dewasa kelak, kalian menjadi orang yang berjaya dan berguna untuk agama, bangsa dan negara.

0 bagi komen on "Saya ada TIGA orang ANAK!"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review