Friday, July 2, 2010

BudayaSopanBudayaKita!

Contengan Cik Mussalmah pada 12:36 AM
Saya rasa : 
semalam da la aku berhangin dengan "budak lelaki 7 eleben"..
ade die marah aku mase aku nak bayar barang2 yang aku beli :

1) Susu Dutch Lady Low Fat (nak diet la kunun)
2) Topup Meksis (10 hingget je)
3) Majalah WANITA (aku wanita kan??)
4) Majalah Dewan Pelajar (untuk anak buah-buahan ku)
5) Majalah Asuh (untuk anak2 buah aku)

Total : RM23.10

aku bayau la dengan RM50.00

trus die sound aku...

"U NI TAKDE DUIT KECIK KE??" (ceh.. ber"i" "u" lak!)

hamboii... ingat siket.. u ape ade hal marah2 i laks...
huh. ini MALAYSIA lah!
sopan santun tu kan BUDAYA kita!

aku pon bagi la duit kecik setelah aku korek2 dompet n seluar jin lusuh aku..
then.. aku trus memberikan senyuman yang paling indah untuk DIA!
(bukan niat nak mengorat!)
sebelum berlalu, aku terus menyapanya...

"TAK LUAK PON KALAU KITA BERSOPAN SANTUN"

hati aku memang panas jugak la mase tu
tapi apakan daya,
malas nak panjang2kan crita
sebab ramai lagi customer kat situ..

adehh.. bertabahlah ye hati~~
lalalala...

0 bagi komen on "BudayaSopanBudayaKita!"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review