Tuesday, July 13, 2010

part time babysitter!!!

Contengan Cik Mussalmah pada 1:05 AM
hohoho..

saje nak update aktiviti ujung minggu.
hobi yang baru!!

ahahaha...
disini aku ingin mengumumkan yang.....


AKU SEDIA MENERIMA UPAH MENJAGA HAIWAN KESAYANGAN KORANG APABILA KORANG PERGI BERCUTI!!!!


hahahaha.. tidak perlu RM untuk membayar upah aku!
hanya perlu bagi souvinier sahaja!!

yeay!!

bawah neh gambau hamster cik normala, rakan sekerja aku.
aku menjaga hamster (kiki dan kaka) semasa cik mala balik ke perak!
ohohoho..

alhamdulillah.. kiki dan kaka selamat di bawah jagaan aku!
ahahaha....




kuat makan dan kuat berak!


sekiranya terlalu buas, hanya perlu picit sahaja.



montot besau!



akibat mahu bunuh diri!


tido tergolek akibat terlalu kenyang!



hoh. sejukkk~



.ini kediaman rasmi kiki dan kaka.




2 bagi komen on "part time babysitter!!!"

diriku on July 16, 2010 at 12:04 AM said...

cute harmster 2..he2

Cik Mussalmah on July 16, 2010 at 12:41 AM said...

cute mcm saya kan??
ehehehe..

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review