Friday, July 16, 2010

Dapat adek lagi!!!

Contengan Cik Mussalmah pada 1:05 AM
9 Julai - dengan rasminya aku dapat 3 adek baru. uhuhu. walaupon aku ni anak bungsu,
da besau panjang ni, terase best gak dapat adek. ahahaha..

mane taknye.. aku balik kampung aritu, dpt tahu yang mak aku da amek 3 orang anak angkat untuk program RAKAN MUDA WAWASAN DESA IPT

terkenang mase aku blaja kat UPM dulu.. aku pon join gak program macam ni..
kat Selangor ngan Port Dickson..

tapi sayangnya, aku dapat family angkat yang TERPAKSA menerima kehadiranku..
uhuk..uhuk.. sedih giler!!

so, aku nekad untuk melayan ahli family ku yang "baru" ni dengan sebaik mungkin. aku tak mahu mereka menerima nasib sepertiku dahulu!!!

Welcome to my family!!!



-bonda bersama adek-adek aku-



-adek yang sulong : umo 20thn-
-orang nogori-




-adek yang tengah : umo 18 thn-
-orang selangor-



-adek yang bongsu : umo 18 thn-
-orang penang-



-me wif raihanahuda-


=miss and love u all=

0 bagi komen on "Dapat adek lagi!!!"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review