Sunday, December 27, 2009

musem kawen

Contengan Cik Mussalmah pada 12:34 AM
Today, 10 muharram = 27 disember 2009.. sudah 10 hari kite masuk dlm tahun baru hijrah.. lagi 4 hari plak kite akan sambut new year tahun masihi.. 2010

Post aku bukan nak cite pasal new year.. cume disini aku nak wish kepada sahabat2 ku, mungkin arini adelah hari yang begitu bermakna bg mereka... congrats!!

1) Selamat hari lahir diucapkan kepada kak dian.. muge dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki.. ameen... sori, mus malas sgt nk send sms wish besday.. ekekeke... mus mmg malas.. sori ye.. enjoy ur day~~

2) Selamat pengantin baru kepada Kak Ani@K.zuraini atas perkahwinan akk.. sori tak dapat hadir sebab amoy xtau jalan nk g umah akk.. sedehnye... emm... amoy disini mendoakan akk berbahagia hingga ke akhir hayat.. ameen..

3) Selamat pengantin baru juga diucapkan kepada Noor Shuhada Abu Bakar @sahabat skolah ku yang da lame aku tidak jumpe.. camane la rupe ko skrg kan?? [sebenarnya siyes aku totally lupe rupe ko cemane.. yela.. lebeh kurang 10 tahun x jumpa..] aku mmg terharu ko post kad jemputan kat aku.. ingat lagi ko kat aku eh.. tq sahabat~~ kenduri ko jauh sgt.. aku x mampu nk dtg sane... ekekeke... xpela.. sok luse aku pos kan hadiah kawen ko ek... sori syg... Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat~~

4) Selamat pengantin baru buat Abg Khairil Adzhar Selamat, rakan sekerja aku di MictH.. Sori x dpt hadir ke majlis abg sbb sy tak berapa sihat.. moga berbahagia hingga ke anak cucu...

5) buat sahabat2 yang menyambut besday pd bulan 12 ni exspecially kak dian, happy besday amoy ucapkan... semoga kite keep in touch~~ love u all~~

hai... ramai sahabat2 ku yang da kawen and menamatkan zaman bujang mereka... aku? bile ye?? hehee... umur semakin meningkat... emm... ape2 pon aku mendoakan kebahagiaan kalian sehingga ke akhir hayat... dan aku? aku tetap gadis gebu itu yang melalui hari-hariku dengan penuh kesederhanaan... (^_^)

0 bagi komen on "musem kawen"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review