Monday, December 28, 2009

dengarlah rintihanku

Contengan Cik Mussalmah pada 6:02 AM



aku sedeh di saat ini
mengenangkan dia yang pergi
aku kesunyian
kalau nak diikutkan hatiku ini
mahu saja aku cari yang laen

tapi apakan daya..
aku sedar dgn statusku ini
tidak mempunyai rupa
tidak punyai harta..
kata pendeknya,
aku tiada DUET..

apakah nasibku ini
tiada tempat untuk bermanja
tiada tempat untuk meluah rasa
ohhh.... kejamnya dunia

siapakah yang mengerti penderitaanku ini?
siapakah yang memahami kesunyian ku ini??
siapakah yang boleh berkongsi duka ku ini?

pada yang mengerti penderitaanku ini, tolonglah aku...
pada yang memahami kesunyian ku ini, bantulah aku...
pada yang mahu berkongsi duka ku ini, ringankanlah bebanku...

sesungguhnya di kala ini...
aku sangat sangat memerlukan
SEBUAH HENPON

Ya!! SEBUAH HENPON!
aku ulangi
S.E.B.U.A.H H.E.N.P.O.N
aku memerlukan SEBUAH HENPON

cukuplah untuk menghantar SMS
cukuplah sekadar untuk berbual
tanpa 3G pon aku tidak kisah
asalkan ia adelah SEBUAH HENPON...

aku siyes ni weh!
aku nak henpon!
aku x mampu nk bli sebuah henpon pon skrg!
T.T
henpon aku telah hilang dikebas
setan gond** bertopeng pak guard bank!
aku tgh tensen vs sedeh ni!

korang kesah x?
kalo kesah, sila dermakan henpon2 korang kepada aku
alamat adelah seperti di bawah:

KM 33 Kampung Jeram,
78300 Masjid Tanah,
Melaka.

kalo korang x kisah pon, sila bace post ini
sehingga korang kesah ngan rintihan aku ini

|| hulurkan HENPON, ringankan BEBANKU ||
~hanya Allah yg dapat membalas jasa kalian~
.ameen.

0 bagi komen on "dengarlah rintihanku"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review