Sunday, December 27, 2009

dunia ku gelap

Contengan Cik Mussalmah pada 5:55 PM
ohh... tuhanku...
aku ingin mengadu padamu...

gelapnye duniaku ini dikala ini..
disaat aku menahan sakit yang sungguh menikam perutku...
sehingga keringatku membasahi dahiku yg gebu...
ohh.. tuhan...
tolong kuatkan semangat aku...
tolong kuatkan iman aku...
tolong kuatkan perutku...

dan kini...

kini aku hanya berserah padamu...
dengan sedikit tenaga yang ada..
aku kuatkan langkahku...
semoga aku selamat sampai kepadanya....


ohh... "cik tan" bangunan sebelah...
maaf...
aku terpaksa mencemarkanmu...
untuk melepaskan hajat yang aku pendam...
setelah sekian lama aku bertahan...

fuhhh...
lega....
time kaseh "cik tan"...
aku terhutang budi padamu...


p/s : puisi ini aku tulis sempena ketiadaan air di ofisku... terime kaseh cik tandas bangunan sebelah... =P


0 bagi komen on "dunia ku gelap"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review