Sunday, June 6, 2010

andai dia tahu isi hatiku

Contengan Cik Mussalmah pada 7:36 PM

macamane kalo kamu ade kat tempat aku?
aduhh..
sungguh berat ape yang aku tanggung
nape aku asek mengingatinya?
nape aku tak boleh melupakannya?

huh
pelik bukan?
jatuh cinta pada orang yang kamu tidak kenal

adeh
bagaimana aku nak mulakan bicara
untuk mengenalinya?
bagaimana caranya aku mahu
mendekatinya

adehh
aku buntu
aku buntuu
aku buntuuu

mahu saja aku ckp padanya
"awk, saya suka awk. saya akan jaga awk dengan baik "
huh.. x boleh la ckp camtu
nampak sangat aku gelojoh

huh
ok.
gotcha!
bagaimana kalo begini
"hai awk. sihat x arini? da mkn?"
adeh.. ni lagi x best.
skema penyu laut da neh

hmm..
dah la
aku malas nak pikir

andai awk tahu isi hati saya
saya nak cakap yang
saya nak jaga awk sampai bila-bila
saya nak bagi awk sepenuh kasih sayang kat awk
dan saya nak awk tahu yang
ade org yang mahu menyayangi awk setulus hatinya

wahh..
ayat jiwang
keh keh keh.

mulai sekarang
saya nak panggil awk
"awak yang sy suke diam-diam aje"
[segan]

nak luahkan tapi!!!!!!
argghh..
malas nak pikir!
dah! dah!
.buat keje tuh.


1 bagi komen on "andai dia tahu isi hatiku"

Anonymous said...

ok

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review