Thursday, June 3, 2010

lagenda budak setan

Contengan Cik Mussalmah pada 8:35 PM
semalam aku da tengok cerita

LAGENDA BUDAK SETAN

sebelum melangkah ke dalam wayang
i'm wondering..
boleh ke cerita ni menceritakan
sama seperti dalam buku ahadiat akashah
yang tebal tuhh..
sempat ke??

so, layan je..
hmm.. quite ok
aku malas nak komen
sebab aku bukannye pengkritik filem

ahahaha
cukuplah
aku katakan
yang filem ni
agak menyentuh hati

ekceli
aku menangis tgk scene last die
time kasyah kat............
eh.. uolss kene tgk sendiri la

sumpah!!!
dalam wayang
dok ramai yang
sob sob sob sob
menangis!!!
even kawan aku pon
wakakakaka

aku pelik
apsal aku tak menghayati filem ni sangat
aku ni sebenarnya
orang yang mudah bermain dengan perasaan
mudah touching tau
tapi
entahlah
ade la bergenang air mata sikit
ehehehe..


last scene tu memang aku menangiss
sedeh beb!!!

by da way..
pergila tgk cerita ini
sebab:

1. kisah cinta yang menyayat hati
2. tibe scene aksi percintaan, mmg sweet gile2 aksi lisa dan farid kamil.. aduhhh..

3. sinematografi yang cantik

4. tibe time lawak, memang lawak habiss..

5.macam-macam lagi la..


okeh!
ape tunggu lagi! g la tgk!!




0 bagi komen on "lagenda budak setan"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review