Wednesday, June 23, 2010

tiade niat MENCURI

Contengan Cik Mussalmah pada 10:23 PM

bateri AA yang aku TERcurik!! adehh..



adehh... pagi tadi aku g pasaraya M
nak beli ayer mineral untok opis
sambil2 cuci2 mate2 tu
aku pon beli gak bateri AA
untok jam kat umah
dan pen untok diri sendiri

da lepas bayau
aku pon tolak la troli aku le
sampai tingkat bawah pasaraya M tu
aku baru perasan!!!

Bateri AA yang aku amek tadi
tak BAYAU lagi
aku tak perasan kat dalam troli tu
sebab ayer mineral tu membuatkan
bateri tu tak nampak
di mata aku yang bundar neh

adehhh... malasnye nak naek atas balik!
huh
tanpa rase bersalah
aku pon tolak la troli
dan pulang ke opis
lalalalala...

HALAL la ehh
bukan salah aku!
apsal SENSOR kat pasaraya M tu tak munyik!!!

adehh..




-buat muke tak bersalah-
-bertambah dose ku-


0 bagi komen on "tiade niat MENCURI"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review