Thursday, June 3, 2010

saya dah fikir masak masak!

Contengan Cik Mussalmah pada 7:57 PM
sebenarnye berat hatiku untuk meluahkannya
tapi apakan daya
tak tertanggung di jiwa aku ini
aku sudah tidak dapat mengawal perasaanku

its over
yes!
its over
our relationship is over

maafkan aku sayang
aku tak bisa menerima dirimu lagi
aku terpaksa
kerana aku menyukai orang lain

huh
sadiskan alasan tersebut
hmm
tapi sebenarnya
ada alasan utama yang aku pendamkan
tapi
biarlah aku pendamkan semuanya

maafkan saya, awak
awk baik
saya yang jahat
hati saya yang berubah
maafkan saya

apa pun yang terjadi
saya tetap kawan awak

saya tak pernah kesal
mengenali awak
segala kenangan dengan awak akan saya ingati

saya nak awak ingat
kalau jodoh kita panjang, insyaAllah..
kita akan ditemukan kembali

maafkan saya awak
maafkan saya


semuga awak berjaya
belajar rajin-rajin ya!
senyum selalu sebab
senyuman awak maniss~~

salam terakhir


0 bagi komen on "saya dah fikir masak masak!"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review