Friday, June 18, 2010

cinta harus diucapkan

Contengan Cik Mussalmah pada 4:17 AM
Kendati cinta dapat diwujudkan melalui tindakan dan perbuatan,
tapi cinta sebaiknya harus diucapkan.

Bagaimana dia tahu kalau kita mencintainya,
jika cinta itu kita pendam di hati saja.

Bagaimana dia kan membalas cinta kita,
kalau dia tidak pernah tahu bahawa kita mencintainya.



= aku lemah || aku lebih rela memendam perasaan dari terus kecewa lagi || tidak mungkin perigi mencari timba lagi =

aku serik!


En. A, andai kita ditakdirkan bersama, aku akan menyayangimu dengan sepenuh jiwaku!


2 bagi komen on "cinta harus diucapkan"

pantangtengok said...

siapakah En. A?? jangan tunggu lama moy...nnt melepas...huhuhuhuhhu

Cik Mussalmah on June 22, 2010 at 2:48 AM said...

hmm..
angan dalam sedar je..
mungkin x jadi kenyataan..
susah nak cari yang tol-tol syg kite n
terime kite seadanya..
ehehehe..
kan??? =P

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review