Wednesday, June 16, 2010

maafkan aku mata!!

Contengan Cik Mussalmah pada 3:52 AM
aishh..

mood sekarang : blur
keadaan fizikal : lemah tenaga batin. err.. silap! lemah longlai
keadaan mental : terumbang ambing

adehh..

aku ngantok sebenarnye. bukan sebab baru lepas makan.
tapi sebab aku tak cukup tido. eh. betul lah. tak cukup tido tau.
semalam... err.. ezekli hari ini aku balik umah dari OPIS kul 5.30 a.m. 5.30 am hokey!

semalam tolong other department siapkan dokumen untok meeting 8.00 am. huh.
5.30 am siap sume fail, 8.00 am setat miting. adeh. naseb baek aku dtg menolong je. atas kesedaran sivik.

sampai dirumah kul 5.50 am.. tanpa segan silu, aku terus mencampakkan diri ke atas katil ku. adehh.. letihnye! aku sedau-sedau dah kul 10.oo am. huh. masok lewat nampaknye. malam ni kene tolong lagi wat fail dokumen untuk miting sok! whut da fissshh.. ade miting lagik! adehh..

sumpah tak tipu aku ngantok sangat-sangat sekarang. tapi apekan daya.
nak tido, takot sampai esok aku tido. aku mahu minta maaf kepada mataku kerana memaksa ia terlalu bersekang mata. eh? betul ke ayat aku ni?

okeh la. ntah ape la aku merepek ni. memang da mengong da arini. jumpe di laen post ye! nak tido sejam dua. sejam dua ke? adehh.. bai.

p/s : betul ke kalo kite tak cukup tido, kite boleh jadi kurush?? hmm.. [terlalu berharap nak jadi kurus] ahahaha.. nonsen!!!

0 bagi komen on "maafkan aku mata!!"

Post a Comment

 

♥ aku gadis gebu ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review